Muallif: Usmonova, Roziya
Annotatsiya: Hozirgi kunda ingliz tilini birinchi marta o'rganayotgan ko'plab talabalar ingliz tilini ikkinchi til sifatida o'rganishni boshlaganlarida ba'zi muammolarga duch kelishlari mumkin. Bu talabalarning qiyinchiliklarga duch kelishining asosiy muammosini hal qilish juda oson emas, ayniqsa, talabalar modal fe'llarni o'rganishga harakat qilganda. Modal fe'llar unchalik qiyin emas, ammo o'quv jarayonida o'quvchilar o'rtasidagi chalkashlik ba'zi tartibsizliklarni keltirib chiqarishi mumkin, hatto ular duch kelayotgan qiyinchilik tufayli o'rganishni to'xtatishi mumkin. Bunday holda, o'qituvchilar asosan talabalarning ona tilidagi modal fe'llarning ma'nosiga ancha sodda tarzda e'tibor qaratishlari kerak, chunki modal fe'llar ingliz grammatikasining muhim qismidir. Ular talabalarga qobiliyat, imkoniyat, ruxsat va majburiyat kabi turli fikrlarni ifoda etishga yordam beradi. Boshlang'ich sinf o'quvchilariga modal fe'llarni o'rgatish hayajonli va qiziqarli tajriba bo'lishi mumkin. Qizig'i shundaki, boshlang'ich ta'lim sohasida amaliy mashg'ulotlar orqali ijodkorlik va amaliy tushunishni rivojlantirish juda muhimdir.
Kalit so'zlar: Ingliz tilini o'rganuvchilar, modal fe'llar, boshlang'ich bosqich talabalari
Jurnaldagi sahifalar: 386 - 389