09.06.2024
72
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКАЯ ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ В СФЕРЕ НЕСПЕЦИАЛИЗИРОВАННОЙ ОПТОВОЙ ТОРГОВЛИ

Muallif: Бекбаев, Г.А.; Хусанов, А.Н.

Annotatsiya: Hozirgi davrda savdo O‘zbekiston Respublikasi xalq xo‘jaligining eng jadal rivojlanayotgan tarmoqlaridan biriga aylanib bormoqda. Savdo, birinchi navbatda, aholining bandlikka, ishlab chiqarish va sanoat korxonalariga bo'lgan ehtiyojlarini qondirish, shuningdek, davlat byudjetiga soliq tushumlarini to'ldirishga qaratilgan bo'lib, bu orqali mamlakatning iqtisodiy poydevorini mustahkamlashga yordam beradi. Yangi O‘zbekistonni 2022-2026-yillarda rivojlantirish strategiyasida umumiy mikroiqtisodiy va makroiqtisodiy barqarorlikni ta’minlash uchun respublikaning turli hududlarida savdo infratuzilmasini mustahkamlash vazifasi belgilangan. Ushbu strategiya doirasida yirik ulgurji savdo markazlari, jumladan, logistika, sovutgich va ombor majmualarini yaratish rejalashtirilgan. Bundan tashqari, yirik hududlar va shaharlarda kamida uchta zamonaviy savdo markazlarini joylashtirish rejalashtirilgan. Savdo bozor munosabatlarini tashkil etishda asosiy rol o'ynaydi va tijorat operatsiyalari uchun katalizator bo'lib xizmat qiladi. Savdoning muhim shakli bo'lgan ulgurji savdo ham ishlab chiqarish, ham texnik ehtiyojlar, ham iste'mol uchun mo'ljallangan tovar va xizmatlar bozoridagi talab va taklifni moslashtirishda muhim rol o'ynaydi. Ushbu maqolada respublikada ixtisoslashtirilmagan ulgurji savdoni tashkil etish masalalari ko‘rib chiqiladi, shuningdek, ushbu sohadagi marketing narxlari strategiyasining uslubiy asoslari yoritilgan.

Kalit so'zlar: ulgurji savdo, ixtisoslashtirilmagan ulgurji savdo, marketing, marketing strategiyasi, narx belgilash

Jurnaldagi sahifalar: 773 - 784

Yuklab olish