08.11.2023
170
THE EUROPEAN LANGUAGE PORTFOLIO: ENHANCING LANGUAGE LEARNING AND INTERCULTURAL COMPETENCE

Muallif: Abdurakhmanov, Ruslan

Annotatsiya: Ushbu maqola til o'rganishni yaxshilash va madaniyatlararo kompetentsiyani rivojlantirish uchun qimmatli vosita sifatida Evropa til portfelining (ELP) kontseptsiyasi va amalga oshirilishini o'rganadi. Yevropa Kengashi tomonidan ishlab chiqilgan Yevropa tillari portfeli oʻquvchilarga yoʻnaltirilgan tizim boʻlib, tilni oʻrganishni ragʻbatlantirish hamda koʻp tillarni va madaniyatlararo koʻnikmalarni egallashni ragʻbatlantirish uchun moʻljallangan. Maqolada Til pasporti, til biografiyasi va dosye kabi ELP ning turli komponentlari koʻrib chiqilib, ushbu vositalardan til oʻrganish, oʻz-oʻzini baholash va madaniy xabardorlikni osonlashtirish uchun qanday foydalanish mumkinligi chuqur tahlil qilinadi. . Muallif ELP ning til taʼlimiga yaxlit yondashuvni ilgari surishdagi ahamiyatini taʼkidlaydi, bunda oʻquvchilar nafaqat til bilimiga, balki madaniy jihatdan barkamol shaxs boʻlishga ham eʼtibor qaratadilar. Oʻquvchilarni til oʻrganish maqsadlarini belgilashga, ularning taraqqiyotini kuzatishga va madaniyatlararo tajribalarini aks ettirishga undash orqali ELP anʼanaviy til taʼlimi usullaridan tashqariga chiqadigan asosni taklif etadi.

Kalit so'zlar: Yevropa tillari portfeli, til oʻrganish, madaniyatlararo kompetentsiya, Yevropa Kengashi, oʻquvchiga yoʻnaltirilgan, til bilimi, madaniy kompetentlik, til taʼlimi, reflektiv oʻrganish, til pasporti, til biografiyasi, dosye, oʻz-oʻzini baholash, madaniy xabardorlik, harakatchanlik, globallashgan dunyo, ta'lim sharoitlari, yaxlit yondashuv.

Jurnaldagi sahifalar: 544 - 548

Yuklab olish