Muallif: Kakharova, Nafisa Ikramovna
Annotatsiya: Ushbu maqolada o'qituvchi tomonidan pedagogik texnologiyalarni malakali joriy etishning ahamiyati ko'rib chiqiladi, shuningdek, pedagogik baholash tushunchasi beriladi va ta'lim jarayonini demokratlashtirish sharoitida uni qo'llashning ahamiyati tavsiflanadi. Baholash va baholash o'rtasidagi farq ta'kidlangan. Pedagogik muloqot uslublarining qisqacha tavsifi berilgan, bu erda demokratik uslub o'rganish uchun eng qulay bo'lib xizmat qiladi. Shuningdek, o'rta maktab davridagi bolaning psixologik xususiyatlarining xarakteristikasi berilgan. Ushbu ish belgining bolaga ta'sirini o'rganish va uning qisqacha natijalari bilan qo'llab-quvvatlanadi.
Kalit so'zlar: pedagogik baholash, baholash, o'quv jarayonini demokratlashtirish, pedagogik muloqot uslubi.
Jurnaldagi sahifalar: 329 - 333