27.03.2024
317
THE POWER OF IDIOMS IN BUSINESS ENGLISH: COMMUNICATING WITH IMPACT

Muallif: Ataeva, Gulchekhra Bakhtiyorovna

Annotatsiya: Ushbu maqola ishbilarmonlik ingliz tilidagi muloqotda idiomalarni kiritishning afzalliklarini ta'kidlaydi. Unda idiomalar madaniy nuanslar haqida tushuncha berish va shaxsiy aloqalarni osonlashtirish orqali til ravonligini qanday oshirishi muhokama qilinadi. Idiomalar, shuningdek, mutaxassislarga murakkab g'oyalarni qisqacha etkazish, muloqotni soddalashtirish va o'z xabarlarini esda qolarli va qiziqarli qilish imkonini beradi. Bundan tashqari, idiomalar madaniy bo'shliqlarni bartaraf etish va do'stlik tuyg'usini yaratish orqali munosabatlarni o'rnatish va munosabatlarni rivojlantirishga hissa qo'shadi. Ular madaniy xabardorlikni namoyish etadi, inklyuzivlikni targ'ib qiladi va mijozlar, hamkorlar va hamkasblarda doimiy taassurot qoldiradi. Idiomatik iboralarni to'g'ri kiritgan holda, mutaxassislar o'zlarining til ko'nikmalarini oshirishlari, biznes aloqalarini mustahkamlashlari va raqobatbardosh biznes landshaftida ajralib turishlari mumkin.

Kalit so'zlar: idiomalar, biznes ingliz tili, tilning ravonligi, madaniy nuanslar, shaxsiy aloqalar, murakkab g'oyalarni etkazish, biznes aloqalari, raqobatbardosh biznes landshafti.

Jurnaldagi sahifalar: 296 - 301

Yuklab olish