12.10.2023
169
THE USE OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY IN BLENDED LEARNING ENVIRONMENTS

Muallif: Bekbaev, G.A.; Menglibekov, R.M.

Annotatsiya: Ta’lim texnologiyasining aralash ta’lim muhitiga integratsiyalashuvi ta’limda o‘zgarishlar davrini boshlab berdi. Ushbu maqolada ushbu dinamik pedagogik yondashuvning tarixiy ildizlari, afzalliklari, muammolari va chuqur oqibatlari o'rganiladi. An'anaviy ta'lim va raqamli resurslarning kombinatsiyasi bo'lgan aralash ta'lim o'qituvchilar va talabalarning rollarini qayta belgilab berdi. Bu shaxsiylashtirilgan o'rganish imkonini beradi, moslashuvchanlik va qulaylikni ta'minlaydi, faollikni oshiradi va ma'lumotlarga asoslangan qarorlarni qabul qilishni osonlashtiradi. Biroq, bu raqamli tafovut va maxfiylik bilan bog'liq muammolarni ham keltirib chiqaradi. Bundan tashqari, u o'qituvchilarni murabbiyga aylantiradi, o'quvchilarga raqamli savodxonlikni beradi, global hamkorlikni rivojlantiradi va ma'lumotlar tahlilining muhimligini ta'kidlaydi. Biz bu doimiy o'zgaruvchan ta'lim landshaftida harakatlanar ekanmiz, ta'lim texnologiyasi shunchaki vosita emasligi aniq; ta’lim kelajagini belgilovchi o‘zgarishlarning katalizatoridir.

Kalit so'zlar: ta'lim texnologiyalari, aralash ta'lim, gibrid ta'lim, texnologiya integratsiyasi, shaxsiylashtirilgan ta'lim, talabalarning faolligi, global aloqa, faol o'rganish, baholash usullari, talabalar motivatsiyasi, onlayn resurslar.

Jurnaldagi sahifalar: 701 - 713

Yuklab olish