Muallif: Khabirova, Sagdiana Gayratovna
Annotatsiya: Asosiy ilmiy tadqiqotlar asosan rivojlanish nazariyasiga qaratilgan. Mening tadqiqotim ushbu yondashuvning kamchiliklarini, masalan, ta'limning xronologik yoshga bog'liqligi, o'quvchining passiv roli, madaniyatga befarqligi kabilarni ko'rsatadi. Ushbu maqola o'qituvchi va talaba o'rtasida hokimiyatni taqsimlash muammosini hal qilish va milliy ehtiyojlar va xalqaro talablarga javob beradigan ta'limni yaratish vositasi sifatida ijtimoiy-madaniy yondashuvni taklif qiladi.
Kalit so'zlar: rivojlanish, ijtimoiy-madaniy nazariya, faol o'quvchi, ta'lim imkoniyatlarini kengaytirish, ijodkorlik, moslashuvchanlik, madaniy sezgirlik, sezgir ta'lim.
Jurnaldagi sahifalar: 641 - 647