05.10.2023
183
WIN, LOSE OR DRAW: BRICK-AND-MORTAR VERSUS E-COMMERCE RETAIL STORES

Muallif: Kudratkhujaeva, Masrurakhon

Annotatsiya: Onlayn iste'molchilarning xatti-harakatlarini tushunish va bashorat qilish va asosan elektron tijorat sohasida onlayn xaridlarga to'sqinlik qiluvchi asosiy omillarni aniqlash uchun tadqiqot bo'shlig'i aniqlandi. Tadqiqotning maqsadi iste'molchilar elektron tijoratdan amaliy biznes maqsadlarida foydalanishda duch keladigan to'siqlar va cheklovlarni tushunishga hissa qo'shishdir. Ishbilarmonlar tomonidan talab qilinadigan qimmatli bilimlarni olish uchun ushbu kontekstda tadqiqot o'tkazish juda zarur, chunki ularning aksariyati iste'molchilarning xatti-harakatlarini Internetda tushunish uchun to'liq rasm olishda hali ham qiyinchiliklarga duch kelishmoqda. Masruraxon Qudratkhujaeva tomonidan olib borilgan sifatli tadqiqot 207 ta anketadan foydalangan holda keyingi tavsifiy tadqiqotlar uchun tadqiqot haqida keng qamrovli tushuncha yaratdi. Texnologiyani qabul qilish modeli ishonchli va instrumental omillarni (aloqa zarurati) sifatli tadqiqot natijalariga havola qilish uchun asosni kengaytirish orqali qabul qilindi. Quyidagi natijalarga erishildi; xususan, e-tijoratdan foydalanish niyatiga ishonch, qabul qilingan foydalilik va yosh ta'sir qiladi; Instrumental omil, qabul qilingan foydalanish qulayligi, jinsi va Internetdan foydalanishning o'rtacha davomiyligi elektron tijoratdan foydalanish niyatiga ta'sir qilmaydi.

Kalit so'zlar: iste'molchi xatti-harakatlari, elektron tijorat, ishonch, teginish zarurati.

Jurnaldagi sahifalar: 419 - 434

Yuklab olish