14.11.2021
547
Yusupov, F. T. O. G. L., Rakhmonov, T. I., O’G’Li, T. D. X., & Sherqoziyevich, X. D. (2021). USE OF VERNIER DIGITAL LABORATORY IN LESSONS AND LESSON ACTIVITIES. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 1(10), 86-94.

Muallif: Yusupov, Fahriddin Tajimamat o’g’li; Rakhmonov, Tohirbek Imomalievich; Tolaboyev Dilmuhammad Xayitali o’g’li; Xidirov Dadaxon Sherqo'ziyevich

Annotatsiya: Maktab oldidagi yangi muammo o'quvchilar o'rtasida tizimni shakllantirish, universal harakat, shuningdek, eksperimental, tadqiqot, tashkiliy mustaqil ish tajribasi va o'quvchilarning shaxsiy mas'uliyatini o'rganish maqsadlarini shaxsan muhim qilish, yangi mazmunni belgilovchi ta'lim kuchlari. Maqolaning maqsadi maktab o'quvchilarining tadqiqot ko'nikmalarini rivojlantirish uchun Vernier raqamli laboratoriyasidan foydalanish imkoniyatlarini o'rganishdir. Ilmiy-tadqiqot faoliyati tadqiqotning maqsad va vazifalarini aniqlash, gipotezani taklif qilish, eksperiment o'tkazish va uni taqdim etishgacha bo'lgan bir necha bosqichlarni o'z ichiga oladi.

Kalit so'zlar: Vernier raqamli laboratoriya, baholash, optimal kombinatsiya, raqamli laboratoriya harakatchanligi, maxsus dasturiy ta'minot, raqamli mikroskop.

Yuklab olish