Muallif: Mamatg‘aniyeva, Sadoqat Avazov qizi
Annotatsiya: Maqolada boshlang'ich maktab yoshidagi aqliy zaif bolalarda tabiatga nisbatan g'amxo'r munosabatni shakllantirish bo'yicha tavsiyalar beriladi. Maqolaning maqsadi - eksperimentning aniqlash, shakllantirish va nazorat qilish bosqichlari natijalarini tahlil qilish va tavsiflash, maxsus (tuzatish) umumiy ta'lim maktab-internatida o'qigan bolalarni eksperimental natijalarini ochib beradi. Muallif tahlillari asosida kichik yoshdagi maktab o‘quvchilarida mehr-oqibatli munosabatni shakllantirish bo‘yicha olib borilgan ishlar o‘z samarasini ko‘rsatadi.
Kalit so'zlar: boshlang'ich maktab yoshi, aqli zaif bolalar, ekologik ta'lim, ekologik savodsizlik, shaxsning ekologik madaniyati, tabiatga munosabat, tabiatga hurmat.
Jurnaldagi sahifalar: 188 - 191